مهندس میلاد شمس، مدیر عامل هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در خصوص حمایت از سهام هلدینگ و زیر مجموعه به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: سرمایه گذاری مس سرچشمه در راستای به دست آوردن جایگاه خود در بازار سرمایه، حفظ و صیانت از منافع سهامدارن در حال مذاکره با نهادهای مالی معتبر برای ارائه پتانسیل های سهم به فعالین بازار، در جهت رساندن سهم به جایگاه واقعی است.
وی گفت: این نهادهای مالی در کنار سهامدار عمده وبازارگردان از سهم حمایت خواهند کرد. در کنار این اقدام ، عملکرد خوب زیر مجموعه‌ها و شرکت اصلی سودآوری مناسبی برای سهامداران به ارمغان خواهد داشت.
شمس افزود: وظیفه مدیریت شرکت صیانت از سرمایه‌های سهامداران خرد و عمده است و با برنامه‌های حمایتی که در حال انجام است در تلاش هستیم تا از تلاطم و نوسانات منفی سهم جلوگیری شود.
“سرچشمه” در یک قدمی رسیدن به جایگاه واقعی خود
مدیر عامل “سرچشمه ” گفت:در حال مذاکره با صندوق هاو شرکتهای سبدگردان بزرگ هستیم تا این سهم را بعنوان یک دارایی ارزشمند در پرتفوی خود داشته باشند و با استفاده از پتانسیل‌های این مجموعه ها در کنار حمایت سهامداران عمده کمک بزرگی به نقدشوندگی و رسیدن سهم به جایگاه واقعی خود و حمایت از سهامداران خرد کند. مذاکرات به نتایج خوبی هم رسیده که بزودی سهامدارن نتایج آن‌را لمس خواهند کرد.
شمس با بیان اینکه توصیه ما به سهامداران این است که این سهم را بعنوان یک دارایی ازرشمند در سبد خود داشته باشند گفت: شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه با این اقدامات و برنامه ریزی‌هایی که کرده، امنیت سرمایه گذاری برای سهامداران ایجاد می‌کند.
بدیهی است به محض انتخاب سبدگردانی مورد نظر اطلاع رسانی می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *