محمد عابدی‌نژاد در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی اطلاع رسانی مستمر را اقدامی ضروری در ایجاد امید و اعتماد در مردم توصیف کرد.


 

ایجاد امید و اعتماد در جامعه با شفاف سازی و اطلاع رسانی مستمر

محمد عابدی‌نژاد ،مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در در دیدار با اکبر رضایی تبریزی ، مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی مستمر و منطبق بر واقعیت از وظایف مسئولان و مدیران کشور است این امر را اقدامی ضروری در ایجاد امید و اعتماد در مردم توصیف کرد.

محمد عابدی‌نژاد ضمن تاکید بر تاثیر مثبت شفاف‌سازی در ایجاد و افزایش اعتماد در جامعه گفت: تشریح فعالیت‌های بخش‌های مختلف توسط مدیران و مسئولان مربوطه برای مردم، اگر بر اساس واقعیت و به دور از بزرگنمایی انجام گیرد دستاوردهای زیادی برای جامعه خواهد داشت و موجب همراهی مردم با مسئولان خواهد شد.

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، نقش رسانه در افزایش آگهی و هدایت مردم را مهم دانست و افزود: رسانه‌ پل ارتباطی دوسویه بین مردم با مسئولان و مدیران هستند و در کنار مطالبه گری باید فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در کشور را نیز منعکس کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود حفظ یکپارچگی و اتحاد، جلوگیری از نارضایتی در جامعه و ایجاد انگیزه در مسئولان را از دیگر آثار شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی برشمرد و تصریح کرد: شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه فعالیت‌های قابل توجهی در حوزه‌های سرمایه‌ گذاری، معدنی، طراحی و مهندسی، تولیدی، خدمات پشتیبانی و تخصصی را انجام می‌دهد و رویکرد شرکت در راستای تبیین و تشریح مستمر از روند پیشرفت پروژه‌ها و برنامه‌های شرکت است.

اکبر رضایی تبریزی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت تنویر افکار عمومی، اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات مناسبی که در کشور انجام می‌شود را از وظایف رسانه ها دانست و با اشاره به فرهنگ غنی مردم این استان بر اطلاع رسانی به دور از نگاه شخصی رسانه ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *