به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه، محمد عابدی‌نژاد مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در پیامی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت پرافتخار شهید حاج قاسم سلیمانی، با یادآوری جانفشانی‌ها و رشادت های این شهید والا مقام، تسری فرهنگ مقاومت را از ثمرات شهادت ایشان دانست.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا (احزاب آیه 23)

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نه فقط عمر بلکه جان خود را وقف صیانت از اسلام و امنیت کشور و منطقه کرد و به راستی یکی از مصادیق آیه مبارکه «مَن یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاء مَرْضَاتِ اللّهِ» است و شخصیت حقیقی و حقوقی این شهید والا مقام در زمان حیاتش او را به سردار دل‌ها تبدیل کرد. اقدامات و جانفشانی‌های وی که نه تنها در راه پاسداری از اسلام که برای دفاع از حقوق بشر و برقراری و حفظ امنیت جهانی بود موجب شد تا امروز مکتب شهید سلیمانی به یک مکتب جهانی تبدیل شود. برخلاف تصور کوته فکرانه  اسکتبار جهانی، بیداری جبهه مقاومت و تسری فرهنگ مقاومت درمقابل استکبار در ملت های سراسر جهان را شاهد باشیم و ثمره شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی امروز آنگونه است که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب “شهید سلیمانی” برای دشمنان خطرناک تر از “سردار سلیمانی” است.

در آستانه چهارمین سالگرد شهادت پرافتخار این شهید مظلوم ضمن گرامی‌داشت نام و یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای اسلام، فداکاری ها و جانفشانی های ایشان را ارج نهاده و پیروزی جبهه مقاومت و نابودی مستکبران و دشمنان حق را از خداوند متعال مسئلت دارم.

محمد عابدی نژاد – دی ماه 1402

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *