[vc_row][vc_column][vc_column_text]

حضور هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در سومین همایش فلزات غیرآهنی

سومین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار با همکاری شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور وجیه اله جعفرى رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازى معادن و صنایع معدنى ایران (ایمیدرو)، سعید زرندى معاون طرح و برنامه وزارت صمت، اردشیر سعد محمدى مدیرعامل شرکت ملى صنایع مس ایران ، جعفر سرقینی معاون سابق معدنی وزارت صمت، مصطفی موذن‌زاده و مهدی کرباسیان روسای سابق هیات عامل ایمیدرو، علیرضا بختیارى مدیر مسئول گروه رسانه اى دنیاى اقتصاد و جمعی از بزرگان صنایع معدنی کشور و همچنین علاقمندان به این حوزه از اقتصاد کشور به صورت مجازی و حضوری ۱۵ دیماه آغاز به کار کرد. 

شرکت سرمایه‌گذاری سرچشمه به عنوان یکی‌ از بازوهای فنی، مهندسی و خدماتی شرکت ملی صنایع مس ایران  با دارا بودن بیش از سه‌دهه تجربه عملی در این رویداد حضور به هم رساند تا دستاوردهایش را در این نمایشگاه به مخاطبان و علاقه‌مندان عرضه کند. این هلدینگ با داشتن شرکت‌های تخصصی در حوزه بومی‌سازی، عمران و ساختمان، تولیدی و حمل و نقل کمک‌های زیادی به رشد بخش صنعت و معدن کشور کرده است. 

گفتنی است بعد از اتمام سخنرانی‌های مراسم افتتاحیه همایش فلزات غیرآهنی، نمایشگاه جنبی این همایش با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد و مهندس جعفری رییس محترم هیات‌عامل ایمیدرو و دکتر سعدمحمدی مدیرعامل محترم شرکت مس با حضور در غرفه شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در جریان اخرین دستاوردهای این شرکت قرار گرفتند.

نمایشگاه و برگزاری پنل های تخصصی   تا ساعت ۱۶ امروز ادامه  داشت و روزهای ۱۶ و ۱۷ ام دی ماه نیز  پذیرای  بازدید مهمانان  خواهد شد.

غرفه هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه هم میزبان  حضور مسئولان معدنی کشور از جمله،وجیه اله،  جعفری معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو)،  مصطفی موذن زاده،  اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ، جعفر سرقینی و مهدی کرباسیان  و سایر مسئولان حوزه معدن کشور بود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]
[/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *