نخستین جلسه هم اندیشی مدیران هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه برگزار شد

بررسی و حل مشکلات موجود با خرد جمعی

به دستور میلاد شمس مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه، نخستین جلسه هم اندیشی مدیران هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه 19 اسفند ماه 99 در دفتر مرکزی هلدینگ به صورت برخط برگزار شد.

این جلسه با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران عامل دفاتر تهران به صورت حضوری و مدیران عامل شرکت های حاضر در سرچشمه، کرمان و تبریز به صورت برخط با موضوع پایش وضعیت شرکت های زیرمجموعه، میزان سود دهی در سال 99، چشم انداز سال 1400 و بررسی مشکلات و موانع موجود برگزار شد.

در نخستین جلسه هم اندیشی مدیران هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت هر شرکت ، عوامل موثر در عملکرد شرکت ها را مورد بررسی قرار دادند.

مهندس میلاد شمس، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه ضمن اشاره به اهمیت شفاف سازی با ارایه گزارش های دقیق و جامع، تاکید کردند: «  شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در بسیاری از فعالیت ها، عملکرد خوبی دارد اما از آنجایی که این فعالیت ها به اطلاع جامعه نمی رسد، میزان رشد سهام این شرکت با حجم عظیم فعالیت ها و عملکرد آن تناسب ندارد. »

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه اظهار داشت : « ما در قبال سهامداران شرکت تعهد داریم در راستای رشد سهام این شرکت عمل کنیم. تعهد ما زمانی می تواند تحقق یابد که بواسطه پایش دائمی و دقیق عملکرد شرکت ها، به فعالیت ها، نواقص، موانع و راهکارهای موجود جهت بهبود وضعیت اشراف کامل داشته باشیم. ظرفیت های بالایی در مجموعه سرمایه گذاری مس سرچشمه وجود دارد که می تواند بیش از گذشته بالفعل شود و ما به جایی برسیم که علاوه بر فعالیت در حوزه مس، به فکر رقابت در عرصه های دیگر نیز باشیم و دامنه فعالیت ها را گسترش دهیم. »

مهندس شمس با تاکید بر اهمیت جلسات هم اندیشی مدیران مجموعه هلدینگ، برگزاری منظم و هدفمند این جلسات را ضروری دانست و از مدیران عامل خواست که با گزارش های جامع و دقیق از وضعیت شرکت خود، در جلسات حاضر شوند تا بتوانیم با رصد دائمی فعالیت ها، نقشه راه مناسبی برای سودآوری بیشتر در سال 1400 و سالهای آتی، بر ارزش سهام هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری مس سرچشمه بیافزاییم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *