با توجه به اهمیت آموزش نیروی انسانی، اولین ورکشاپ روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه در روزهای 29 و 30 خرداد ماه در شهرسرچشمه برگزار می گردد.
حسام اسدی شکاری، مدیر روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، در این خصوص گفت : با در نظر گرفتن رویکرد مدیرعامل محترم آقای مهندس شمس، مبنی بر توسعه فعالیت های هلدینگ، هم افزایی، بهره وری و بهینه سازی فعالیت ها، ضرورت دارد در شرکت های تابعه اطالاعات و دانش روابط عمومی مورد توجه قرار بگیرد تا بتوانیم تصویر روشن و درستی از مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه برای سهامداران و علاقه مندان به سهام این هلدینگ ایجاد کنیم. لذا پیرو همین اصل، اولین ورکشاپ تخصصی (مقدماتی)روابط عمومی، در روزهای 29 و 30 خرداد ماه1400 ویژه شرکت های مستقر در سرچشمه برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه افزود: از آنجایی که اغلب شرکت های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه در حال انجام مقدمات کار جهت ورود به بازار بورس کشور می باشند، لذا برخورداری از نیروهای متخصص و صاحب دانش روابط عمومی در این شرکت ها ضرورت دارد.
این دوره از ورکشاپ آموزشی، به صورت کارگاهی در شهر سرچشمه سالن شرکت راهوار مس برگزار می شود و در مرحله اول، مقدمات لازم در سه حوزه مهم روابط عمومی شامل : عکاسی، مبانی گرافیک و سخنوری و فن بیان ارایه خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *