محمد عابدی نژاد به هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه آمد
به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه”صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه برگزار شد
در تاریخ ۲۲ آذرماه ۱۴۰۱ در محل شرکت سرمایه‌گذاری، با حضور مهندس یزدانی مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس و با تصویب هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، محمد عابدی نژاد به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی شد و از زحمات و تلاش میلاد شمس مدیر عامل قبلی این هلدینگ قدردانی شد .
مهندس عابدی نژاد از سال 1384 لغایت 1390 رئیس سازمان صنایع و معادن استان کرمان و از سال 1390 لغایت 1392 به عنوان رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمان را بر عهده داشته است، از سال 1392 مدیریت عامل هلدینگ معدنی آریا فاتح خاورمیانه و در آخرین سوابق ایشان مشاور معاونت هماهنگی و کسب و کار وزارت صمت به چشم می خورد.
هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه با نماد سرچشمه یکی از شرکت های بزرگ و قدرتمند منطقه است که در این سالها پروژه های بزرگی را در حوزه صنایع مس به اجرا رسانده است. هیئت مدیره این هلدینگ جهت پویایی مجموعه و در راستای ارتقای ارزش سهام و صیانت از سرمایه های سهامداران، با ارزشمند خواندن تلاشهای اثربخش مدیریت قبلی، با توجه به سوابق مدیریتی و تسلط عابدی نژاد بر حوزه صنعت، معدن و تجارت، ایشان را به عنوان مدیرعامل این مجموعه منصوب کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *