معاونت تامین مالی و بازار سرمایه هلدینگ مس سرچشمه در نظر دارد در راستای حمایت از منافع سهامداران و ایجاد زمینه توسعه فعالیت‌های هلدینگ، نخستین رویداد تحلیل سهام «سرچشمه» و «فافق» را برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، معاونت تامین مالی و بازار سرمایه از برگزاری اولین رویداد تحلیل سهام این شرکت و شرکت صنایع مس افق کرمان با همکاری مشاور سرمایه‌گذاری ترنج خبر داد.
طبق اطلاعیه معاونت تامین مالی و بازار سرمایه شرکت سرمایه گذاری شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، این نشست با همکاری مشترک هلدینگ مس سرچشمه و شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج به عنوان بازارگردان سهم برگزار می‌شود.
این نشست به منظور ایجاد بستر و زمینه توسعه فعالیت‌های هلدینگ و شرکت‌های تابعه و همراه با ارائه برنامه‌های شرکت‌های سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و صنایع مس افق کرمان و با حضور مدیران عامل و اعضای هیات مدیره دو شرکت، مدیران، صاحبنظران و فعالان بازار سرمایه، مدیران صندوق‌های سرمایه گذاری و نهادهای مالی برگزار خواهد شد.
همچنین طبق توضیحات اطلاعیه منتشر شده، همکاری مشترک با سایر نهادهای مالی فعال در بازار در خدمات مختلف از برنامه‌های مهمی است که در دستور کار این رویداد قرار دارد.
از مهمترین موضوعات قابل طرح در این نشست میتوان به تحلیل ارزش سهام و شرکت، میزان پیشرفت و سوددهی پروژه‌ها، پیش‌بینی سودآوری شرکت در سال ۱۴۰۲، برنامه‌های تامین مالی، برنامه انتشار اوراق مالی اسلامی، پذیرش و عرضه اولیه سهام شرکت‌های فرعی، افزایش سرمایه و … اشاره کرد.

گفتنی است این رویداد در روز شنبه مورخ 21 مرداد ماه ساعت 14:00 در خانه همایش شماه 46 واقع در خیابان فیاضی بعد از خیابان آقابزرگی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *