پس از بررسی هیات داوران، طرح های برگزیده فراخوان طراحی مجتمع فرهنگی و مرکز ساخت و تجارت فلزات گرانبها و گوهرسنگ‌های کرمان انتخاب و سه طرح برگزیده اول معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، جلسه داوری نهایی فراخوان طراحی مجتمع فرهنگی و مرکز ساخت و تجارت فلزات گرانبها و گوهرسنگ‌های کرمان روز پنج شنبه 25 آبان‌ماه در محل ساختمان مرکزی شهرداری کرمان برگزار و سپس طرح های برتر معرفی شدند.

مهدی حجت، علیرضا عینی‌فر و شاهین حیدری، اعضا هیات داوران پس از بررسی طرح‌ها و اسناد مربوط به هر طرح، با در نظر گرفتن فضای اجتماعی و بافت تاریخی محل اجرای پروژه و استانداردهای لازم برای ساخت سازه مذکور، از بین 6 طرح واصله، سه طرح را به عنوان طرح های برگزیده انتخاب و معرفی کردند.

لازم به یادآوری است به واسطه قرار گرفتن محل احداث پروژه در بافت سنتی و تاریخی کرمان و لزوم طراحی ویژه برای سازه مذکور، طراحی این پروژه در قالب یک فراخوان محدود اعلام و مراحل داوری و انتخاب طرح های برگزیده طبق پروتکل‌های تعریف شده برگزار شد.

همچنین مجتمع مذکور که با مشارکت هلدینگ مس سرچشمه و شهرداری کرمان و نظارت و هماهنگی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان ساخته می‌شود و به واسطه کاربردهای مختلفی که در طراحی آن لحاظ شده است تاثیرات مثبت و قابل توجهی در رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم کرمان خواهد داشت.

انتهای پیام/  

اخبار مرتبط:  مجتمع فرهنگی و مرکز ساخت فلزات گرانبها و گوهرسنگ‌های کرمان :ی فرصت در زنجیره ارزش محصولات جانبی مسآمادگی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه برای راه‌اندازی مرکز رشد صنعت مس در کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *