به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس مربوط به سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401، با حضور کلیه سهامداران در روز دوشنبه 25  اردیبهشت 1402 در محل شرکت سرمایه‌گذاری راهیان سهام برگزار شد.

در ابتدای گزارش عملکرد یکساله شرکت، توسط مدیر عامل شرکت نوآوران مس ارائه شد. در این گزارش ضمن تشریح اقدامات انجام شده در بازه زمانی مذکور، سود خالص شرکت در سال مالی مذکور مبلغی بالغ بر 744 میلیارد ریال اعلام شد که با توجه به  337 میلیارد ریال سود خالص سال ماقبل آن، شرکت شاهد رشد 120 درصدی در این زمینه بوده است.

همچنین در این جلسه سود تقسیمی شرکت در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401، مبلغ 700 میلیارد ریال اعلام شد و مقرر گردید با ارائه طرح توجیهی از سوی شرکت و تایید آن توسط سهامداران، نسبت به افزایش سرمایه و خرید ماشین آلات در سال جدید اقدامات لازم انجام پذیرد.

در بخش دیگر جلسه نیز، گزارش  بازرس و حسابرس قانونی در خصوص صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 1401 توسط ایشان قرائت و مورد تصویب و موافقت کلیه سهامداران قرار گرفت. انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی جدید  و روزنامه رسمی از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه مذکور بود.

شایان ذکر است شرکت شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس یکی از شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه و از شرکت های زیر مجموعه سرمایه گذاری راهیان سهام  می باشد که نزدیک به 3 دهه در زمینه استخراج، باطله برداری، حمل مواد معدنی و تامین قطعات و تعمیر ماشین الات سنگین و نیمه سنگین  به عنوان یکی از شرکت های برتر پیمانکاری و بهره برداری معدنی کشور مشغول فعالیت است.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *