شرکت آلیاژکار اصفهان

از شرکت های تابعه هلدینگ مس سرچشمه می باشد. این شرکت در زمینه توليد گلوله های فولادي در ابعاد 30، 60، و 80 میلیمتری با استفاده از روش رول‌فورجينگ و همچنین تولید میلگرد آلیاژی در سایزهای 60 و 80 میلیمتر فعالیت می کند.

آدرس سایت: https://www.imico.org/detail/company/188

شركت آلياژكار اصفهان یکی دیگر از شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه می باشد. این شرکت با هدف توليد گلوله های فولادي با استفاده از روش رول‌فورجينگ فعالیت می کند. طی سالهای گذشته تا کنون شرکت آلیاژکار اصفهان موفق شد نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران به گلوله های فولادی را بر طرف نماید و با بومی سازی این محصول، مانع خروج ارز از کشور شود.

اکنون سالهاست که آسیاب های تغلیظ مجمع مس سرچشمه، با گلوله های فولادی شرکت آلیاژکار اصفهان می گردند و طی سالهای گذشته با اصلاح روش تولید، علاوه بر جلوگیری از هدررفت مواد اولیه و انرژی، کیفیت محصولات این شرکت نیز از استاندارد بالایی برخوردار شده است.
شرکت آلیاژ کار اصفهان، با اصلاح روش و افزایش ظرفیت تولید، اکنون قادر است نیاز دیگر صنایع کشور به گلوله های فولادی در ابعاد 30، 60، و 80 میلیمتری را برطرف نماید.
این شرکت با تکیه بر دانش و تجربه سالیان گذشته و همچنین برخورداری از ماشین آلات به روز و نیروی انسانی متخصص، موفق شده است ویژگی های منحصری را در محصولات خود ایجاد نماید.
شرکت آلیاژکار اصفهان طی سالهای اخیر با ایجاد خط نورد میلگرد، توانایی تولید 50 هزار تن میلگرد آلیاژی در سایزهای 60 و 80 میلیمتر را دارد.
همچنین قادر است سالانه 30هزار تن گلوله فولادی مورد نیاز معادن مس و سایر معادن را برآورده سازد.
شرکت آلیاژکار اصفهان
تولید در راستای قطع وابستگی