شرکت عمران گستران آذین کویر

در سال 1393 تاسیس شد و در زمینه  مطالعه، طراحی، اجرا، مشاوره و نظارت فنی پروژه های ساختمانی، تهیه و تولید مصالح، لوازم و ماشین آلات ساختمانی فعالیت می کند.

آدرس سایت: www.ogakco.ir

شرکت عمران گستران آذین کویر در سال 1393 تاسیس شد. با توجه به اهمیت فعالیت های ساخت و ساز در حوزه های شهری و نیاز کشور به احداث ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری، شرکت عمران گستران جهت فعالیت در این حوزه به ثبت رسید. این شرکت با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و تجهیز کارگاه های ساختمانی و تامین ماشین آلات مورد نیاز، اکنون یکی از شرکت های معتبر در زمینه ساخت و ساز و ابنیه می باشد.

زمینه های فعالیت شرکت عمران گستران :

  • اجرای پروژه های ساختمانی

  • مطالعه، طراحی و اجرای پروژه های شهرسازی

  • مشاوره و نظارت فنی در کلیه پروژه های ساختمانی به صورت پیمانکاری یا امانی

  • تهیه و تولید مصالح، لوازم و ماشین آلات ساختمانی به صورت ایجاد کارخانه یا خرید از داخل یا خارج کشور

شرکت عمران گستران با مدیریت منابع و برخورداری از دانش ضروری در حوزه شهرسازی و احداث ابنیه، در اجرای پروژه های مختلف موضوع فعالیت، ضمن توجه به کیفیت و استانداردهای بالای مهندسی خود به عنوان اولین و سخت گیرترین ناظر کار، تمامی دستورالعمل های مربوطه را جهت رضایت مشتری به طور کامل مورد توجه قرار می دهد.

این شرکت با پشتوانه سرمایه ثبتی و به واسطه دانش نیروی انسانی و توان ماشین آلات، تجهیزات و کارگاه های ساخت و تولید، و با ارتباط پویا و مستمر با بازار محصولات و مصالح مورد نیاز در پروژه های موضوع فعالیت؛ در تلاش است تا گستره فعالیت خود را توسعه دهد و با رصد بازارهای هدف، به عنوان یک بازوی اجرایی توانا در پروژه های ساختمانی و صنایع وابسته، فعالیت نماید.

شرکت عمران گستران آذین کویر

بهینه سازی، ایمن سازی و توجه به دانش حوزه فعالیت