شرکت تولیدی، شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون

از شرکت های زیرمجموعه شرکت صنایع مس افق کرمان وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه می باشدکه در سال 1395 تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه تولید سولفید سدیم به دو شکل پرک و مایع با روش های نوین و مطابق با استاندارهای زیست محیطی می باشد.
 
آدرس سایت: hamoochem.com

شرکت تولیدی، شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون، از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه می باشد که در زیرشاخه شرکت صنایع مس افق کرمان قرار دارد.

این شرکت در سال 1395 تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه تولید سولفور سدیم پرک و مایع می باشد.
در شرکت تولیدی، شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون، با هدف رفع نیاز صنایع کشور به سدیم سولفید و مشتقات آن، این محصول با مدرن ترین روش تولید و عرضه می گردد. این محصول در صنایع مس، روی، رنگسازی، نساجی، کاغذسازی، چرم سازی و برخی دیگر از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.
خط تولید سدیم سولفید به دو شکل مایع و پرک، در شرکت سرچشمه هامون، با مدرن ترین و به روزترین دستگاه ها و تجهیزات، عملیاتی شده است و اکنون این کارخانه با ظرفیت تولید بالایی قادر است علاوه بر رفع نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران، بخشی از محصول خود را به دیگر مشتریان عرضه نماید.
پیش از این سدیم سولفید مورد نیاز مجتمع مس سرچشمه به روش احیاء با ذغال انجام می شد که با توجه به قدیمی  بودن تکنولوژی و فرسودگی ماشین آلات مربوطه، آلایندگی زیست محیطی بالایی داشت. با ساخت و تجهیز کارخانه تولید سدیم سولفید در شرکت سرچشمه هامون، اکنون فرآیند تولید این محصول بدون هیچ آلایندگی زیست محیطی و حتی بوی نامطبوع بوده و استاندارد های بالای تجهیزات و خط تولید محصول، به اضافه نیروی متخصص و به روزرسانی فنآوری به تناسب دانش روز در این حوزه، در ایجاد بهره وری بالا نیز تاثیر بسزایی داشته است.

شرکت تولیدی، شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون

تولید با کیفیت و توجه به محیط زیست