شرکت مهندسی، معدنی نوآوران مس

از شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه و در زیرشاخه شرکت سرمایه گذاری راهیان سهام در سال 1373 تاسیس شد. شرکت نوآوران مس در زمینه ارائه خدمات پیمان کاری، اجرای تاسیسات شهری و بین شهری، شامل خطوط گاز، آب، برق و فاضلاب، ساخت و راه‌اندازی تصفیه خانه های صنعتی، تعمیر و راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات معدنی، تجارت ملی و بین المللی کلیه کالاهای مجاز و حفاری و اکتشافات معدنی فعالیت می کند.

شرکت مهندسی، معدنی نوآوران مس در حال حاضر  مسئولیت خاک برداری، باطله برداری، حمل و نقل و تامین نیروی انسانی در مجتمع مس سونگون را بر عهده دارد.

آدرس سایت: www.noavaranmes.ir

شرکت مهندسی، معدنی نوآوران مس، در سال 1373 تاسیس شد. نوآوران مس از شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه می باشد و در زیرشاخه شرکت سرمایه گذاری راهیان سهام قرار دارد.

این شرکت در زمینه استخراج، باطله برداری و حمل مواد معدنی فعالیت می کند. سالها تجربه و فعالیت مستمر در حوزه معدن، نوآوران مس را در زمره شرکت های برتر پیمانکاری و بهره برداری معدنی کشور قرار داده است.

شرکت مهندسی، معدنی نوآوران مس، در حال حاضر با اشتغال صدها نفر نیروی انسانی مستقیم، و با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته، به عنوان یک شرکت خصوصی در زمینه پروژه های معدنی، ( شامل حفاری، اکتشاف، باطله برداری و حمل خاک معدن) و پروژه های سد سازی و راه سازی از نامی درخشان برخوردار است.

شرکت نوآوران مس هم اکنون در پروژه های چون :

  • باطله برداری معدن مس سونگون

  • باطله برداری معدن مس انجرد

  • خاک برداری فاز سه تغلیظ مس سونگون

  • استخراج و حمل ماده معدنی در معدن آهکِ گوره درق اهر

فعالیت می کند.

نوآوران مس بر اساس موضوع فعالیت، در زمینه هایی چون احداث کارخانه های صنعتی و معدنی، استخراج مواد، تولید قطعات و تعمیر ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین دارای تجربه ای چندین ساله است. این شرکت با توجه ویژه به آموزش و پژوهش در زمینه موضوع فعالیت خود، همواره تلاش می کند با دانش روز دنیا همگام باشد و در راستای بهبود کیفیت خدمات، برنامه ریزی و اقدام نماید. پیرو این امر، شرکت نوآوران مس تندیس مدیریت خلاق در توسعه کسب و کار را از دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار دریافت نموده است.

شرکت مهندسی، معدنی نوآوران مس

پیشرو در صنایع معدنی و استخراج مواد معدنی

آدرس سایت :  www.noavaranmes.ir