شرکت تولیدی و معدنی مدوار

از شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه و در زیرمجموعه شرکت راهیان سهام می باشد. این شرکت که در سال 1374 تاسیس شد در حال حاضردر زمینه تولید و صادرات فرآورده های معدنی و شیمیایی (تولید کنسانتره مس از دو ماده اولیه سرباره کنورتور و خاک معدن مس) فعالیت می کند.

آدرس سایت: www.medvarco.ir

شرکت تولیدی و معدنی مدوار، از شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه می باشد و در زیرمجموعه شرکت راهیان سهام قرار دارد.

این شرکت در زمینه تولید و صادرات فرآورده های معدنی و شیمیایی فعالیت می کند. از جمله محصولات معدنی شرکت مدوار، تولید کنسانتره مس از دو ماده اولیه سرباره کنورتور و خاک معدن مس می باشد.
شرکت تولیدی معدنی مدوار، طی سالهای اخیر با تغییر روش های فرسوده در تولید، جهت رعایت اصول و قوانین زیست محیطی و بهره وری بیشتر، روش های نوینی را جاگزین کرده. همچنین این شرکت ضمن ارتباط مستمر با نهادهای دانشگاهی، فن آوری های نوین و دانش روز در زمینه کاری خود را جستجو کرده و فرمولاسیون مواد و روش های تولید را ارتقا داده است.
شرکت تولیدی معدنی مدوار، ضمن اولویت قرار دادن بازار داخلی، با صادرات بخشی از محصولات و فرآورده های تولیدی خود، جهت ارزآوری، سود دهی بیشتر و ارتباط با بازارهای جهانی فعالیت می نماید.
این شرکت با ایجاد آزمایشگاه پیشرفته محصولات و کنترل کیفیت تولیدات، مدیریت کیفی محصولات را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و در تلاش است تا با گسترش توان تولید و همچنین مدیریت کیفیت، به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد معدنی و شیمیایی در سطح خاورمیانه تبدیل شود.
شرکت تولیدی معدنی مدوار
به کارگیری فن آوری های روز و ارتباط با نهادهای علمی

آدرس سایت :  www.medvarco.ir