شرکت راهوار مس

از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ مس سرچشمه و در زیرشاخه شرکت صنایع مس افق کرمان می باشد که در سال 1376 تاسیس شد. این شرکت با برخورداری از چند صد دستگاه خودروی نیمه سنگین و سبک ( اتوبوس و مینی بوس، سواری، ون و وانت ) در زمینه حمل و نقل مسافربری فعالیت می‌کند.

 
آدرس سایت: www.rahvarmess.com
 

 

شرکت راهوار مس بزرگترین سرشبکه حمل و نقل مسافربری جنوب شرق کشور، از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه و در زیرشاخه شرکت صنایع مس افق کرمان می باشد.

این شرکت در سال 1376 تاسیس شد و اکنون با توسعه ناوگان حمل و نقل، سالانه پنج میلیون مسافر را جابجا می کند.
شرکت راهوار مس در حال حاضر خدمات ایاب و ذهاب پرسنل شرکت ملی صنایع مس ایران در مناطق سرچشمه، شهربابک، میدوک و خاتون آباد را انجام میدهد.
ناوگان عظیم این شرکت با برخورداری از 650 دستگاه خودروی نیمه سنگین و سبک ( شامل 238 دستگاه اتوبوس و مینی بوس. و 422 دستگاه سواری، ون و وانت ) به اقصی نقاط کشور خدمات می دهد.
شرکت راهوار مس با شعار ایمنی، آرامش و آسوده خاطر، بیش از بیست سال در صنعت حمل و نقل کشور، سابقه ای درخشان دارد.
کارشناسان متخصص شرکت راهوار مس، به صورت ادواری و پیوسته، با بررسی فنی ایمنی ناوگان، رعایت دستورالعمل ها و مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از سیستم های نرم افزاری کنترل ناوگان، ضامن سلامت و امنیت مسافران هستند.
شرکت راهوار مس، با نوسازی ناوگان حمل و نقل، و در اختیار گرفتن خودروهای ایمن، همواره در راستای بهبود خدمات و بالا بردن کیفیت سفرها تلاش کرده و همچنان در این مسیر کوشا می باشد.
شرکت راهوار مس
آرامش، ایمنی و آسوده خاطر در سفر با راهوار مس
 

سایت شرکت : www.rahvarmess.com