شرکت خدماتی، بهداشتی و درمانی حکیم مس

در سال 1373 در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس 115 و بیمه و به منظور پیشگیری، تشخیص، درمان و آموزش و تحقیقات،  توسط هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه تاسیس شد. این شرکت با ایجاد چندین درمانگاه، مرکز اورژانس و کلینیک دندانپزشکی در حوزه خدمات بهداشتی، درمانی و طب کار، تامین و پخش دارو فعالیت می‌کند.

آدرس سایت: www.hakimmes.ir

 

شرکت خدماتی، بهداشتی و درمانی حکیم مس، در سال 1373 در راستای برنامه های برون سپاری شرکت ملی صنایع مس ایران و توسط هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه تاسیس شد. این شرکت سالهاست که در حوزه خدمات بهداشتی، درمانی و طب کار، حافظ و ضامن سلامت کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران در مجتمع و شهر مس سرچشمه می باشد.

شرکت حکیم مس در حال حاضر در زیرشاخه شرکت صنایع مس افق کرمان قرار دارد.
این شرکت اکنون با ایجاد 6 مرکز درمانی شامل :
  • درمانگاه شهر مس سرچشمه
  • درمانگاه مجتمع مس سرچشمه
  • اورژانس معدن مس دره زار
  • درمانگاه ذوب مس خاتون آباد
  • کلینیک دندانپزشکی رفسنجان
  • و درمانگاه مجتمع مس میدوک
خدمات گسترده ای را به کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران ارایه می نماید.
شرکت حکیم مس، از سالهای گذشته تا کنون، همواره کوشیده است تا با ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی، درمانی و آزمایشگاهی، شرایط مناسبی را برای سلامت کارکنان مجموعه مس فراهم آورد. در همین راستا ضمن گسترش مراکز درمانی، همواره کوشیده است با خرید دستگاه ها و تجهیزات به روز پزشکی و آزمایشگاهی، انواع آمبولانس های مدرن و تجهیزات پیشرفته اطاق های عمل، به بهبود کیفیت خدمات خود اقدام ورزد.
شرکت حکیم مس، با همراهی پزشکان متخصص در زمینه های مختلف، و برخورداری از تجهیزات به روز، در زمینه های مختلفی خدمات بهداشتی و درمانی را ارایه می نماید. از جمله :
خدمات آزمایشگاهی، پرتونگاری، رادیولوژی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، اورژانس، بهداشت، تزریقات، ویزیت پزشکان متخصص و عمومی، معاینه و زایمان، مراقبت اطفال و زنان باردار، مشاوره جهت آگاهی از ناهنجاری های ستون فقرات و اندام ها و دیگر خدمات بهداشتی و درمانی و آزمایشگاهی.
این شرکت با سالها تجربه و تخصص در زمینه های فعالیت، همواره تلاش می کند تا پاسخگوی نیازهای بهداشتی و درمانی کارکنان زحمت کش شرکت ملی صنایع مس ایران در مجتمع مس سرچشمه و شرکت های اقماری باشد.

شرکت خدماتی، بهداشتی و درمانی حکیم مس

حافظ سلامت خانواده بزرگ مس