شرکت صنایع مس افق کرمان

در سال 1394 تاسیس شد و در تیرماه 1400 در سازمان بورس و اوراق بهادر ثبت و سهام آن در حال حاضر در بازار پایه فرابورس ایران پذیرفته شده و با نماد ” فافق در بازار پایه فرابورس معامله می شود.

این در حال حاضر علاوه بر حضور در بازار سرمایه با برخورداری از توان شرکت های زیر مجموعه خود، در حوزه های مختلف مهندسی، عمرانی، خدماتی، مشاوره، تولیدی، حمل و نقل و  بهداشت و درمان فعالیت می کند.

آدرس سایت: www.kcico.ir

هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه در سال 1394، با تغییر در نام و ساختار شرکت بابک مس، شرکت صنایع مس افق کرمان را با هدف مدیریت کارآمد و به روز منابع و ایجاد فرصتی مغتنم برای رسیدن به ساختار کارآمد مجموعه ی بزرگ هلدینگ، تاسیس کرد.

شرکت صنایع مس افق کرمان، با برخورداری از توان شرکت های زیر مجموعه، در حوزه های مختلف مهندسی، عمرانی، خدماتی، تولیدی و درمانی فعالیت می کند.
این شرکت، در راستای حفظ و افزایش سرمایه سهامداران خود، با مدیریت یکپارچه منابع و ایجاد ساختار سازمانی مبتنی بر متدهای روز مدیریتی، ضمن مدیریت شرکت های تحت پوشش خود، در بازار سرمایه و تالار فرابورس کشور نیز حضوری فعال دارد.
شرکت های سرمایه محور، پیش از هر چیز باید حافظ منابع و منافع شركت و سهامداران خود باشند و امن ترین و پویاترین بستر برای رونق اقتصادی بر پایه تفکر مدیریتی روزآمد و کار و تلاش مستمر را فراهم آورند.
شرکت صنایع مس افق کرمان، افق های دوردستی را در صنایع کشور پیش روی خود تعریف کرده است.
این شرکت با برخورداری از توان اجرایی و عملیاتی شرکت های زیرمجموعه، در این زمینه ها فعالیت می نماید :
  • سرمايه گذاري در طرح هاي صنعتي، معدني و ساختماني.
  • ارائه خدمات مهندسی، طراحی، مشاوره و نظارت در پروژه های صنعتی، عمرانی و معدن کاری.
  • تولید فرآورده های معدنی و شیمیایی شامل کنسانتره مس، سدیم سولفید مایع و پرک.
  • فعالیت های جامع پیمانکاری شامل طراحی، مهندسی و اجرا.
  • مشاوره، نظارت و انجام خدمات تاسیساتی، فضای سبز و سرو غذا.
  • ارائه خدمات حمل و نقل.
  • ارائه خدمات پزشکی.
شرکت صنایع مس افق کرمان
به افق های بلند می نگریم

آدرس سایت : www.kcico.ir