تصویب اساسنامه تایید شده سازمان بورس اوراق بهادار
به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه:
جلسه مجمع عمومي فوق العاده شركت سرمايه گذاري مس سرچشمه بمنظور تصويب اساسنامه تأييد شده سازمان بورس اوراق بهادار در تاريخ 1400/2/20 در محل موسسه صندوق بازنشستگي كاركنان شركت ملي صنایع مس ايران با حضور 58 درصد از سهامداران راس ساعت 10 صبح برگزار گرديد. اين جلسه به رياست آقاي محمدجواد شيخ و نظارت آقايان مهرداد رضايي زاده به نمايندگي از موسسه صندوق بازنشستگي كاركنان مس و محمدحسین قائمي راد به نمايندگي از شركت سرمايه گذاري آتيه انديشان مس و همچنین آقای ميلاد شمس مديرعامل هلدینگ رسميت يافت.
در اين جلسه اساسنامه تصويب شده سازمان بورس اوراق بهادار در 66 ماده و 24 تبصره مورد تصويب مجمع قرار گرفت.
از آنجایی که هلدینگ سرمايه گذاري مس سرچشمه بعنوان نهاد مالي تحت نظارت سازمان بورس قرار گرفته است، تصويب اساسنامه مذكور يكي از گامهاي شركت در جهت تبدیل شدن نهاد مالی تلقي مي گردد. از اين پس شركت سرمايه گذاري مس سرچشمه مي تواند اقدامات جديدي را تحت عنوان نهاد مالي پذيرفته شده در سازمان بورس، اجرا نمايد. مجمع در پايان با ذكر صلوات بر پيامبر خاتمه يافت.
لازم به ذکر است همانگونه که در آگهی روزنامه رسمی اشاره شده بود، به علت شرایط قرنطینه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این جلسه از بستر فضای مجازی اینستاگرام رسمی هلدینگ نیز قابل مشاهده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *