هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، به منظور آموزش و ارتقاء سطح دانش و تخصص واحدهای روابط عمومی در شرکت های زیرمجموعه، دومین دوره کارگاه های تخصصی مربوطه را در تاریخ ۱۰ الی ۱۲ مهر ۱۴۰۰در سالن اجتماعات شرکت راهوار مس شهر مس سرچشمه برگزار می کند.
مهندس، میلاد شمس مدیر عامل هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در خصوص برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: با توجه به لزوم معرفی فعالیت ها و توانمندی های شرکت های بورسی و همچنین آماده سازی شرکت های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه برای ورود به تالار بورس کشور، فراهم کردن زیرساخت های روابط عمومی و اطلاع رسانی از جمله دغدغه های هلدینگ در ماههای گذشته بوده است. آموزش نیروی انسانی یکی از مهمترین نیازهای شکل گیری واحدهای روابط عمومی کارآمد در مجموعه می باشد.
مهندس شمس با اشاره به اهمیت رسیدن به ارزش واقعی سهام، افزود : با توجه به پتانسیل های موجود و لزوم معرفی فعالیت ها و توانمندی ها، بدیهی است فعالیت مستمر و تخصصی در حوزه روابط عمومی، تاثیر بسزایی در رسیدن به ارزش واقعی سهام خواهد داشت.
مدیر عامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه اظهار داشت: به همین منظور، دومین دوره کارگاه های آموزشی در زمینه دانش و مهارت های لازم در حوزه روابط عمومی، در شهر مس سرچشمه و با حضور نیروی های روابط عمومی شرکت های تابعه هلدینگ برگزار خواهد شد.
شفافیت مالی و عملیاتی و پایش فعالیت شرکت های زیرمجموعه، از جمله نکات مهمی است که شرکت های بورسی می بایست مورد توجه قرار دهند. بدیهی است برخورداری از واحدهای روابط عمومی در جهت هم افزایی بین بخش های مختلف سازمان و معرفی و اطلاع رسانی فعالیت ها، نقش مهمی در شاکله شرکت های بورسی خواهد داشت و از هم اکنون باید زمینه ایجاد این واحدها را به وجود بیاوریم.

روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *