چهارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار از ۱۶ تا ۱۸ اسفند ماه در محل نمایشگاهی هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومي هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، چهارمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیر آهنی با حضور هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه از ۱۶ اسفند کار خود را آغاز کرده است.
این همایش و نمایشگاه، به منظور، همسوسازی ارکان‌ زنجیره تولید، بررسی و رفع موانع تولید و اصلاح قوانین مرتبط، بررسی چشم‌انداز تولید، مصرف و صادرات فلزات غیرآهنی، متوازن‌سازی بازار،
نقش موثر در بازارهای بین‌المللی و اصلاح سیاست‌های ارزی و صادراتی، افزایش بهره‌وری و ارتقا ارزش افزوده محصولات فلزی غیرآهنی و توسعه پایدار، اهمیت توسعه زنجیره اکتشاف در منابع فلزات غیرآهنی، احیا و سرمایه‌گذاری در معادن کوچک و متوسط، نقش فناوری های نوین بر توسعه صنایع فلزات غیرآهنی در چهارمین دور برگزاری میزبان فعالان این حوزه می باشد.
هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، با توجه به اهداف توسعه ای و در راستای افزایش ارزش سهم این شرکت، جهت ارتباط بیشتر با بازارهای هدف و گسترش فعالیت های سودآور، در این همایش و نمایشگاه حضور فعالی دارد.
هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، با سرمایه 7650میلیارد ریال، یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری معدنی کشور محسوب می شود.
این شرکت با دارا بودن پرتفوی بورسی به ارزش 8600 میلیارد ریال دارای پرتفوی غیر بورسی ارزشمندی نیز می باشد که عمده فعالیت های آن در شرکت هایی نظیر هلدینگ سرمایه گذاری راهیان سهام و شرکت تولیدی آرین ماهتاب گستر (به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های نیروگاهی کشور) و چندین شرکت معدنی و خدماتی دیگر متمرکز شده است.
مدیریت هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، جهت تحقق اهداف و حرکت در مسیر چشم انداز این هلدینگ، استفاده از ظرفیت های بالقوه را در دستور کار خود قرار داده است.
این نمایشگاه از امروز ۱۶ لغایت ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.
بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *