هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه در نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته
نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی از بیست و هشتم اردیبهشت ماه کار خود را در کرمان آغاز کرده و تا سی و یکم ادامه دارد.
میلاد شمس، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، در خصوص حضور این شرکت در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی، گفت : هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه در کنار شرکت ملی صنایع مس ایران، در این نمایشگاه حضور دارد. این هلدینگ در راستای سیاست های توسعه ای، و به منظور معرفی توانمندی ها و ارتباط مستمر و پویا با صنایع و شرکت های صنعتی و معدنی کشور، به صورت جدی در نمایشگاه های تخصصی حضور دارد.
همزمان با افتتاح نمایشگاه معدن و صنایع معدنی در محل نمایشگاه های بین المللی کرمان، مدیران استان، نمایندگان مجلس، مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیران صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران، از غرفه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه بازدید کردند.
مهندس شمس در خصوص فعالیت های معدنی این شرکت اظهار داشت : هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه با توان عملیاتی و اجرایی شرکت های معدنی زیرمجموعه، همچون شرکت آریاناران سرچشمه و شرکت نوآوران مس، سالهاست در زمینه معدن فعالیت دارد. این هلدینگ با برخورداری از سرمایه انسانی متخصص، ماشین آلات معدنی و تجربه ی سالها فعالیت در معدن مس سرچشمه و معدن مس سونگون، یکی ازشرکت های توانمند در حوزه فعالیت های معدنی می باشد.
ایشان در ارتباط با فعالیت های پروژه ای شرکت در حوزه فرآوری مواد معدنی توضیح داد : هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، طی سالهای اخیر با طراحی و ساخت کارخانه فلوتاسیون سرچشمه و همچنین آغاز به کار پروژه های تغلیظ سرچشمه و فلوتاسیون خاتون آباد، و تجربه سالیان در راه اندازی و بهره برداری از کارخانه های فلوتاسیون سرباره کنورتور و …، در زمینه فرآوری مواد معدنی فعالیت های گسترده ای دارد و تبدیل به بازوی توانمند کشور در این زمینه ها شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *